واکنشی به درخواست جوانفکر سرپرست موسسه ایران برای دریافت سکه


یزدفردا : عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، گفت: مسئولان دولتی که درخواست سکه با قیمت دولتی از بانک مرکزی کرده‌اند، مطمئن باشند هم در جامعه چهره‌شان مطرح و فاش خواهد شد و هم مجلس و دولت با آنها برخورد می‌کنند.


عباسعلی نورا با بیان اینکه بعید می‌دانم در شرایط فعلی، مسئولان دولتی ما به هر دلیلی حتی برای عیدی و یا پاداش خواستار دریافت سکه از بانک مرکزی باشند، افزود: اگر هر فرد یا مسئولی چنین اقدامی را انجام دهند به طور قطع دولت با آن برخورد می‌کند.


نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی، اظهار امیدواری کرد ؛ چنین موردی در دولت نباشد و ادامه داد: البته شواهدی وجود دارد که افرادی بدون در نظر گرفتن شرایط کشور، دست به چنین اقدامی زده‌اند که به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.



این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس هشتم، تاکید کرد: این افراد مطمئن باشند اگر چنین اقدامی انجام بدهند هم در جامعه مطرح و چهره‌شان فاش خواهد شد و هم مجلس و دولت با آنها برخورد می‌کنند.


روز دوشنبه خبری مبنی بر درخواست یکی از مسئولان دولتی از بانک مرکزی برای دریافت ۱۱۰ سکه با قیمت دولتی در سایت‌های خبری منتشر شد.


درخواست جوانفکر از بهمنی: 110 سکه با قیمت دولتی لطف کنید! + سند

علی اکبر جوانفکر سرپرست موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران طی درخواستی از رییس کل بانک مرکزی، خواستار دریافت 110 سکه بهار آزادی "با قیمت دولتی" شده است.


علی اکبر جوانفکر سرپرست موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران طی درخواستی از رییس کل بانک مرکزی، خواستار دریافت 110 سکه بهار آزادی "با قیمت دولتی" شده است.


به گزارش انتخاب؛ وی دلیل چنین درخواستی را "نیاز مبرم" موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران ، دانسته است.


http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=43074_15587.jpg

براساس شاهکار مشترک بانک مرکزی و وزارت اقتصاد، سکه بهار آزادی به قیمت دولتی با ارائه کارت ملی ، روزانه مقابل بانک های کشور به مردم داده می شود و ما به تفاوت سکه دولتی با قیمت سکه در بازار، نزدیک به 50 هزار تومان است.


جوانفکر که طی هفته های اخیر، به دلیل صدور حکم بازداشتش جنجال فراوانی به پا کرد، از حامیان تمام عیار احمدی نژاد و اطرافیانش محسوب می شود.


وی که در دولت نهم، مشاور مطبوعاتی رییس جمهور بود، پس از حمایت های تمام قد و همه جانبه از سیاست های دولت، موفق شد مدیرعاملی خبرگزاری ایرنا و سرپرستی موسسران را تصاحب کند.


منبع: خانه ملت

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا